Pozostało dni do spotkania

Netcamp szuka sponsorów

Nowy rok zaczynamy od poszukiwania sponsorów Netcampa którzy by wsparli finansowo organizację spotkań branży internetowej w Szczecinie. Jeżeli twoja firma jest zainteresowana współpracą lub sponsoringiem to czekamy na kontakt.

Ten wpis umieszczono w kategorii Aktualności, netcamp Dodaj komentarz

10 Komentarze

  1. GDR!
    Opublikowano 7 stycznia 2009 at 00:51 | Permalink

    O, to juz nie wystarczy knajpa i rzutnik?

  2. Opublikowano 7 stycznia 2009 at 00:55 | Permalink

    Niestety nie wszystko jest za darmo a chcielibysmy utrzymac poziom imprezy

  3. zenek
    Opublikowano 8 stycznia 2009 at 12:40 | Permalink

    A co w takim razie kosztuje, jak sie szuka sponsorow to chyba warto napisac jakie sa potrzeby i na co ewentualnie bylyby przeznaczone fundusze.
    Jak GDR napisal, rzutnik i knajpa nie wystarczy?
    Przeciez na piwko to kazdy ma i jak chce to sobie kupi.
    Co w takim razie kosztuje tak wielkie pieniadze, ze potrzebni sa sponsorzy.

  4. Opublikowano 8 stycznia 2009 at 17:01 | Permalink

    Wbrew pozorom wynajem lokalu nie jest darmowy a zdziwili byscie sie jakie sumy chcialy inne lokale z ktorymi rozmawialismy. Swoja droga kolejne spotkania beda raczej w czwartki. Uczestnicy Netcampa przyzwyczalili sie do poczestunku lub kawy. Poza tym prelegentom ktorzy jada do nas wiele godzin tez wypadaloby zapewnic cos do jedzenia. Promocja Netcampa to tez koszty, glownie plakatow.

    Wiekszosc barcampow jest sponsorowana przez firmy z branzy lub ich organizatorzy to firmy ktore je finansuja wiec mysle ze czas aby lokalne firmy wsparly Netcampa zwlaszcza ze nie sa to duze kwoty.

  5. zenek
    Opublikowano 8 stycznia 2009 at 20:48 | Permalink

    Firmy to płacą podatki. Myślę, że mając wsparcie miasta, które utrzymywane jest z tych podatków warto zwrócić się do nich o finansowanie. Szczególnie mając na uwadze fakt, że to także promocja miasta.

    Jak można zapytać, co ewentualnie taki sponsor otrzymuje i jakiej wielkości są to kwoty.
    Jakie jest wsparcie miasta jako patronat.
    Ile kosztuje wynajęcie lokalu na takie spotkanie.
    Myślałem, że dla takiego lokalu to reklama i zbyt na kawę czypiwo.

    Przepraszam, że pytam o takie szczegóły. Potencjalny sposnor, chce znać tego typu informacje. Szczególnie, że taki sponsoring wspiera marketing miasta, które zbyt wiele dla przedsiębiorców naszego regionu nie robi.

  6. Artur
    Opublikowano 9 stycznia 2009 at 01:00 | Permalink

    Lokal w którym obecnie odbywają się spotkania, został załatwiony po znajomości i dzięki dobrej woli ludzi którzy go prowadzą. Wierzcie nam, ze wynajecie lokalu w centrum miasta, na cykliczną imprezę, ktora totalnie dezorganizuje działanie lokalu jest bardzo kosztowne.
    Jako organizatorzy, chcielibyśmy zadbać o to, żeby na imprezę przychodziło więcej ludzi. Mimo naszych usilnych starań wiele osób z branży IT wciąż nie wie czym jest NETCAMP. A na to potrzebne są pieniądze. Chociaż na zwykłe plakaty, które czasami drukujemy za własne pieniądze.
    Kolejna rzeczą jest poczęstunek dla gości. Jeśli ktoś tłucze się na swój koszt z Warszawy czy innego odległego miasta, aby przekazać nam za darmo trochę swojej wiedzy i doświadczenia, miło byłoby gdybyśmy mogli go poczęstować chociażby obiadem.
    Chcieliśmy również, żeby standardem NETCAMPA stał się choćby skromny poczęstunek dla uczestników. Na przykład gorąca kawa czy przekąski do piwa.

  7. Opublikowano 9 stycznia 2009 at 22:15 | Permalink

    Dobre tlumaczenie, dzieki.

    Niestety nie bylem na ostatnich Netcampach, wiec nie wiedzialem ze kawa byla.

    Nie wiedzialem tez ze lokale niechetnie przyjmuja kilkudziesieciu klientow zamawiajacych kawe, ale jesli to przemyslec – ma pewien sens.

  8. Paweł
    Opublikowano 14 stycznia 2009 at 19:18 | Permalink

    Maćku, dziękuję, że przypomniałeś uczestnikom, że wszystko kosztuje i wymaga aby ktoś za to płacił, chociażby nazywał się sponsorem. Jednak jak sądzę jeżeli chcesz pozyskać sponsora w postaci chociażby mojej firmy, przyda się konkret, czyli kwota, która zostanie poparta rachunkiem kosztów.
    Czy myślałeś przy tym o sprzedaży biletów, nawet za przysłowiowych 5-10zł, a bilet byłby bonem do wykorzystania w barze? Jak sądzę problemem dla lokalu nie są ludzie, ale ludzie, którzy nic nie jedzą i nie pija.

  9. Opublikowano 14 stycznia 2009 at 22:48 | Permalink

    Jasne konkrety sa w naszej ofercie ktora wysylamy firmom zainteresowanym sponsoringiem.

    Jezeli nie uda sie pozyskac sponsorow w najblizszych czasie to rozwazamy oplate za udzial ale wolelibysmy tego uniknac

  10. Robert
    Opublikowano 29 stycznia 2009 at 01:34 | Permalink

    Ja moge zaproponować lokal (oraz poczęstunek) na prawobrzeżnej części szczecina (zdroje). Dojazd wcale nie jest taki zły :) Kwestia tylko w jaki dzień i ile osób :)

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

  • Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletteraby otrzymywać najnowsze
    informacje na temat działań Fundacji Netcamp.
    * = required field
  • Główny Partner



  • Mecenat

  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa





  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Co się dzieje w #SzczecinIT