Pozostało dni do spotkania

Growth Hacking. Jak pozyskać i zatrzymać użytkowników aplikacji mobilnej

Autor < Miłosz Wójcik >
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
milosz
Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji może skończyć się bolesną klęską.


Prelegent

Przedsiębiorca wierzący w to, że w Polsce można stworzyć globalny biznes. Współzałożyciel i dyrektor zarządzający Appchance – studia deweloperskiego tworzącego aplikacje mobilne m.in. dla L’Oreal, Allegro i o2. Obecnie rozwija dwa autorskie projekty: aplikację geolokalizacyjną Starpin oraz kreator aplikacji konferencyjnych Confrenz. W prowadzeniu biznesu za najważniejsze uważa darzenie ludzi zaufaniem, dawanie im pola do popełniania błędów oraz wymianę wiedzy pomiędzy pracownikami. Miłośnik sportu, zwłaszcza koszykówki.

Prezentacja

Ten wpis umieszczono w kategorii Netcamp Mobile 19.04.2013, Ostatnie spotkanie, Spotkania i otagowano jako , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

  • Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletteraby otrzymywać najnowsze
    informacje na temat działań Fundacji Netcamp.
    * = required field
  • Główny Partner



  • Mecenat

  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa





  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Co się dzieje w #SzczecinIT