Pozostało dni do spotkania

Digital Customer Journey, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce

Autor < Marek Cynowski >
12345 (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
marek_cynowski_01
W dzisiejszym świecie stykamy się z produktami zarówno w kanale cyfrowym jak i tradycyjnym, nie ma jasno postawionej granicy między kanałami komunikacji i sprzedaży, oczekiwania klientów są omnichannel. Marek opowie czym jest Digital Customer Journey. Pokaże też jak angażować klientów w wielu kanałach jednocześnie.


Prelegent

 

Entuzjasta cyfrowej rewolucji, z zaangażowaniem tworzy i zarządza innowacjami konsumenckimi, koncentrując się na wykorzystaniu najnowszych trendów oraz technologii internetowych w osiąganiu celów biznesowych. W ostatnich latach odpowiadał za za eCommerce w Poczcie Polskiej, wcześniej związany z Groupon Polska.

Wideo

Ten wpis umieszczono w kategorii Netcamp E-commerce 25.02.2016, Ostatnie spotkanie, Spotkania i otagowano jako , , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

  • Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletteraby otrzymywać najnowsze
    informacje na temat działań Fundacji Netcamp.
    * = required field
  • Główny Partner

  • Mecenat

  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa


  • Praca IT w Szczecinie

    Praca IT w Szczecinie
  • Co się dzieje w #SzczecinIT