Pozostało dni do spotkania

Lead generation i automatyzacja w kontakcie z klientem czyli jak sprzedawać leżąc na plaży

Autor < Daniel Kędzierski >
12345 (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
daniel-kedzierski
Jak zautomatyzować pozyskiwanie leadów i przeprowadzić skuteczna kampanię lead genaration? Dlaczego warto targetować kampanie na cechy wspólne i korzystać z geotargetowania? Czy przyszłość lead generation to integracje i które z nich są warte zauważenia?


Prelegent

 

Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, CPA, oCPM, Home Page Premium Ads. Bardzo aktywnie wspiera startupy, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

Wideo

Ten wpis umieszczono w kategorii Netcamp E-commerce 25.02.2016, Ostatnie spotkanie, Spotkania i otagowano jako , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

  • Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletteraby otrzymywać najnowsze
    informacje na temat działań Fundacji Netcamp.
    * = required field
  • Główny Partner



    Zostań naszym Partnerem!

  • Mecenat

  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa


  • Praca IT w Szczecinie

    Praca IT w Szczecinie
  • Co się dzieje w #SzczecinIT