Pozostało dni do spotkania

Rejestracja na szkolenie

Przygotowaliśmy formularz rejestracyjny na warsztaty z Działania 8.1 PO IG, czyli jak zdobyć dofinansowanie do miliona złotych na swój internetowy biznes. O szczegółach można poczytać w notce Bezpłatne Szkolenie z dotacji 8.1 na e-usługi.

Temat szkolenia: Warsztaty z działania 8.1
Data szkolenia: 25 września 2009 (piątek), od 9:00 – 16:00
Miejsce szkolenia: (Siedziba PFP) ul. Monte Cassino 32

1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest otrzymanie informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Brak otrzymania takiej informacji jest równoznaczny z brakiem możliwości uczestnictwa w szkoleniu. Potwierdzenie wysłane zostanie najpóźniej 22 września.
2. Osoby niezakwalifikowane zostaną poinformowane pisemnie lub telefonicznie.
3. Przesłanie niniejszego zgłoszenia stanowi ostateczne zobowiązanie do udziału, o ile szkolenie nie zostanie odwołane przez organizatorów.
4. Fundacja zastrzega sobie prawo niewystawienia zaświadczenia uczestnikom szkolenia, którzy nie uczestniczyli w co najmniej 50% czasu danego szkolenia.

Patronat merytoryczny:

POLSKA FUNDACJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
ul. Monte Cassino 32, 70-466 Szczecin , tel. (0-91) 312 92 16, fax (0-91) 312 92 01
www.pfp.com.pl, e-mail: pfp@pfp.com.pl

2 Trackback'i

  1. […] Akademia Przedsiębiorczości Internetowej zaprasza na szkolenie Negocjacje w biznesie, które odbędzie się 22. czerwca (poniedziałek) w godzinach 10:00 – 15:00 w siedzibie PFP (ul. Monte Cassino 32). Właśnie ruszyła rejestracja. […]

  2. […] Wypełnij formularz rejestracyjny jeśli chcesz wziąć udział w warsztatach […]

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*

  • Newsletter

    Zapisz się na nasz newsletteraby otrzymywać najnowsze
    informacje na temat działań Fundacji Netcamp.
    * = required field
  • Główny Partner



  • Mecenat

  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa





  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Co się dzieje w #SzczecinIT