Pozostało dni do spotkania

Akademia e-biznesu o skutecznym marketingu internetowym

Fundacja Netcamp i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zapraszają 6 listopada (wtorek) na konferencję na temat mierzenie skuteczności działań marketingowych w internecie. Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu Akademia e-biznesu.

Jak wykorzystać analitykę internetową do podejmowania decyzji  biznesowych? Jak badać skuteczność kampanii reklamowych w internecie? Co warto analizować i jakie narzędzia mogą nam w tym pomóc? Co jest ważne w skutecznych działaniach marketingowych w social media? Czy real time bidding to rewolucja czy ewolucja w reklamie internetowej?  Jak promować aplikacje mobilne w Appstore? Na te i wiele innych pytań ważnych dla e-biznesu odpowiedzą specjaliści z takich firma jak home.pl, Dorfin, Fundacja Netcamp, Sendingo/Divante, iBillboard oraz Stopango.pl.

Udział w konferencji jest możliwy po bezpłatnej rejestracji. Wydarzenie odbędzie się 6. listopada w Hotelu Novotel w Szczecinie oraz będzie też transmitowane online.  A po godz. 18 Netcamp zaprasza na marketingowe spotkanie OpenCoffee z prelegentami :) Wybierasz się na konferencję lub after party? Dołącz do wydarzenia na facebooku i poleć je znajomym :)

Agenda

12.00 – 13.00 Rejestracja gości
13.00 – 13.40 Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących strony internetowej. Analiza oglądalności serwisów internetowych – Paweł Steinke, home.pl
13.40 – 14.20 Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących kampanii internetowej na podstawie statystyk – Maciej Mikulski, Dorfin
14.20 –  15.00 Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools, analityka social media – Maciej Jankowski, Fundacja Rozwoju Branży Internetowej „Netcamp”
15.00 – 15.20 Przerwa kawowa – networking
15.20 – 16.00 Lejek sprzedażowy. Konwersje na stronie internetowej. Zasady performance marketing: działania reklamowe w internecie ukierunkowane na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu online; lead generation  – Tomasz Kryk, Sendingo – Grupa Divante
16.00 – 16.40 Real-time bidding – Marta Lech-Maciejewska, iBillboard
16.40 – 17.20 Case study: Skuteczne wprowadzanie e-usługi do AppStore. Modele promocji i sposoby pozyskiwania użytkowników – Michał Górski, Stopango.pl

Ten wpis umieszczono w kategorii Aktualności, wydarzenia-it i otagowano jako , , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*

  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa