Pozostało dni do spotkania

7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej

Autor < Katarzyna Baranowska >
12345 (6 votes, average: 4,50 out of 5)
Loading...
Słaba konwersja to bolączka wielu osób odpowiedzialnych za e-commerce. Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów pokażę dlaczego "konwersja konwersji nierówna", jakie błędy należy eliminować i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę.


[tab:Prelegent]

 

Menedżer ds. szkoleń w Artefakt gdzie pracuje od 2010 roku. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w audytach serwisów i sklepów internetowych pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych oraz zapewnia wsparcie analityczne bazując na narzędziach Google. Na co dzień zajmuje się również prowadzeniem projektów oraz konsultingiem dla kluczowych klientów.

Odpowiada także za szkolenia zespołu i promocję marki Artefakt. Trener SEO/ SEM i kwalifikowana specjalistka Google Analytics. Prelegentka m.in: na cyklu konferencji pt. „Precyzyjny marketing w sklepie i skuteczna sprzedaż w internecie” organizowanych przez firmę COMARCH S.A., konferencji „Nowe narzędzia sprzedaży w Internecie 2015” współorganizowanej z Google, a także podczas finału V edycji #e-biznes festiwal. Autorka artykułów poświęconych tematyce SEO.

[tab:Wideo]

Ten wpis umieszczono w kategorii Netcamp E-commerce 25.02.2016, Ostatnie spotkanie, Spotkania i otagowano jako , , , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*

  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa