Autor < Paweł Tkaczyk >

Internet zmienił nas jednak jako konsumentów. Przyzwyczailiśmy się do informacji podanej natychmiast, personalizowanej… Branding też musiał się zmienić, dostosować do nowego konsumenta. Jak? O tym w prezentacji.
[tab:Wideo]
[tab:Prelegent]
Podsumowanie zawodowe: • Obejrzyj prezentację portfolio. • Reputację w sieci mozna zdobyć, albo ukraść – wywiad dla portalu Bankier.pl • Czy rządzą nami marki? – wywiad dla „Wprost” [tab:Prezentacja]
View more presentations from Netcamp.
[tab:Opis spotkania] Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki” i propagator idei grywalizacji, opowiedział jak internet zmienił sposób kreowania marki, Kamil Brzeziński z Allegro wyjaśnił dlaczego nie warto tworzyć mobilnych aplikacji na iPhone a Piotr Konieczny – Niebezpiecznik.pl pokazał dlaczego hackerzy są tak skuteczni.