Prowadzenie sklepu internetowego nie jest tak proste, jak może się wydawać. Szacuje się, że w Polsce działa ich już 20 tys. Rocznie powstaje ok. 10 tys. e-sklepów, przy czym 90% upada w ciągu 5 lat, bo mają zbyt słabe fundamenty.
Chcąc zarabiać na sprzedaży internetowej, trzeba mieć dobrą ofertę, funkcjonalne oprogramowanie, a także podstawową wiedzę z zakresu handlu elektronicznego. Świadomość, że zawsze można usprawnić działanie sklepu, ma również ogromne znaczenie. Nie chodzi tylko o jego techniczne aspekty, ale także o sposób obsługi Klienta, prezentowanie oferty, czy aktywność na forach społecznościowych i grupach dyskusyjnych. Ponieważ wszystkie te działania wymagają wiedzy, której często brakuje – najlepszym rozwiązaniem wydają się być szkolenia, które pozwolą m.in. na zwiększenie sprzedaży, czy właściwą obsługę klienta internetowego.
Dzisiejsi Klienci chętnie kupują w Internecie, ale są też bardzo wymagający. Należy więc regularnie rozbudowywać funkcjonalności sklepu, modyfikować ofertę oraz sposoby promocji, uwzględniając przy tym pojawiające się. Krytyczne spojrzenie na swój e-biznes jest trudne, ale konieczne. Zgodnie z badaniami aż 80% użytkowników opuszcza daną witrynę, jeśli ma problem z dokonaniem zakupu. Szkolenia, które realizowane są w ramach projektu „Magia e-biznesu”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pozwolą na dogłębną analizę platformy sprzedażowej ze wskazaniem błędów i drogi ich poprawy. Wskażą jak zmaksymalizować zyski i pomogą rozpromować sklep wśród internautów np. za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Tematy szkoleń:
1. Finansowanie rozwoju e-biznesu czyli jak zdobyć środki na e-działalność
2. Zarządzanie e-projektami: sklepy internetowe, portale, strony www etc
3. Techniki sprzedaży w Internecie czyli jak zmaksymalizować zyski z e-handlu
4. Merchandising- metody prezentacji towarów w sklepach internetowych
5. Jak pogodzić e-biznes z tradycyjnym modelem sprzedaży
6. Społeczność internetowa Web 2.0- jej znaczenie w e-biznesie
7. Web-Usability wpływ użyteczności stron internetowych na skuteczność e-biznesu
8. Efektywna komunikacja w e-biznesie: mailing, zarządzanie serwisami, komunikatory etc.
9. Obsługa klienta internetowego czyli skuteczna komunikacja i budowanie relacji e-klientem
Nawet najlepszy pomysł może nie wypalić, jeżeli nie wiemy jak go dobrze „sprzedać”. Jeśli zatem można skorzystać z usług ekspertów, którzy pomogą ustrzec się przed porażką, warto zminimalizować ryzyko.Więcje informacji o szkoleniach z zakresu handlu elektronicznego znajduje się na www.magia-ebiznesu.pl