[tab:Prelegent:]
Absolwent studiów magisterskich kierunku Informatyka na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Ukończył także Blekinge Tekniska Högskola w Szwecji, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Software Engineering. Od 10 lat związany z branżą internetową. Dyrektor ds. technicznych Grupy Pino Sp. z o.o. Współtwórca i założyciel takich serwisów jak Brand24.pl, Patrz.pl, Finansosfera.pl, Dokumentalia.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Livesite.pl.
Z wykształcenia i zamiłowania programista PHP, Java, JavaScript i projektant aplikacji internetowych. Biegły w technologiach Zend Framework, Smarty, JQuery. Przy tworzeniu serwisów internetowych odpowiedzialny również za ich pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Czynnie uprawia koszykówkę, snowboard, od niedawna raczkuje w surfing, a we wrześniu 2013 planuje przebiec wrocławski maraton.
[tab:Opis]
Prezentacja będzie dotyczyć wykorzystania narzędzi social media w promocji firmy, marki, czy produktu na przykładzie działań Brand24. Pokazane zostaną też niestandardowe metody działania monitoringu Internetu, takie jak ochrona reputacji, czy wsparcie sprzedaży, ale również przykłady działań prowadzące do kreowania spektakularnej komunikacji marketingowej i samego prowadzenia e-biznesu.
[tab:Wideo]