Search Marketing Day to największa w Europie Środkowej międzynarodowa konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych. Już 27 czerwca rozpocznie się w Poznaniu trzecia edycja tej imprezy, na którą przyjeżdża czołówka specjalistów SEO z całego świata od USA i Kanady po Australię. Będzie to jedyna okazja do spotkania nazwisk znanych z hangoutów, forów, magazynów poświęconych marketingowi internetowemu. Impreza odbędzie się w formie dwóch równoległych ścieżek tematycznych poświęconych SEO, pozycjonowaniu i Link Buildingowi (w jednej sali) oraz alternatywnym formom pozyskiwania ruchu (w drugiej).
Kiedy podczas jednej ścieżki prelegenci będą przybliżać tajniki pozycjonowania – SEO Heroes: SEO, SEO Tools, Link Building, International SEO, na scenie w drugiej części sali prezentowana będzie tematyka: CRO, Inbound&Content, RTB/PPC/Facebook Hack/Video Marketing, czyli ścieżka SEO Alternatives. Drugiego dnia – 28 czerwca, Dan Petrovic & Josh Bachynski przeprowadzą zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania, natomiast keynote speakerzy i praktycy ze ścieżki „SEO Alternatives”: m.in., Bartosz Berliński, Marcin Kosedowski oraz Łukasz Gołębniak, poprowadzą szkolenie Programy Partnerskie – „Mówimy jak jest!” czyli jak zarabiać na programach partnerskich. Obowiązkowym punktem wydarzenia – Search Marketing Day będzie też bogate after party :)
Udział w konferencji do 24 czerwca kosztuje 877 zł netto. Niższe ceny obowiązują także na szkolenia drugiego dnia konferencji oraz na pakiet VIP. Najtańszą opcją jest jednak wybór pakietów. Dostępne są dwa pakiety, które obejmują uczestnictwo w pierwszym dniu – w konferencji Search Marketing Day oraz w jednym ze szkoleń drugiego dnia – do wyboru szkolenia „SEO PRO” oraz „Programy Partnerskie – Mówimy jak jest”. Zniżka z tytułu wyboru jednego z pakietów wynosi 700 zł netto. Netcamp dla pierwszych 5 osób ma 300 zł zniżki na konferencję :) Wystarczy napisać maila na adres smd@netcamp.net.pl
Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie osoby jak m.in.: Ralph ‘Fantomaster’ Tegtmeier (Content Mango), Dominik Wojcik ‘BoeserSEO’ (Trustagents.de), Stephen Burns (Blekko), Sean Malseed (SEOquake/SEM Rusch), Josh Bachynski (SEnukeX), Marcus Tober (Search Metrics), Dixon Johns (Majestic SEO), Maik Metzen, Gareth Hayle (Link Risk) oraz Dan Petrovic (DejanSEO), Razvan Gavrilas ( Cognitive SEO). To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM, jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między kilkunastoma różnymi prezentacjami. Informacje o kolejnych prelegentach pojawią się na Facebooku.