Polskie startupy jak i większe firmy które działają globalnie, każdego dnia mają podobny problem. Rozwijają swoje produkty i usługi, które mają wielki potencjał, lecz nie potrafią efektywnie wprowadzić ich na rynek i znaleźć klientów. Pipeline Summit to konferencja na temat efektywnej sprzedaży na globalnym rynku, która już 17 maja odbędzie się w Gdańsku.
Jako partner wydarzenia mamy dla was 15% zniżki podając kod iluvszczecin przy rejestracji :)
Pomysłodawca tego wydarzenia Mick Griffin (CRO Brand24) przed przeprowadzką do Polski, zbudował swoje doświadczenie w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Kiedy zaczął poznawać kulturę polskiego biznesu, został zasypany prośbami o pomoc w jaki sposób rozwinąć swój biznes globalnie. Jako doświadczony sprzedawca, był zaskoczony tak wysokim zainteresowaniem, dopóki nie zdał sobie sprawy, że polskie firmy mają niewiele dostępnych możliwości, żeby nauczyć się strategii sprzedażowych na zagraniczne rynki.
Często startupy nie mają też budżetu na zatrudnienie pracowników z międzynarodowym doświadczeniem lub na podróżowanie zagranicę w celu poszerzania wiedzy. Dlatego Mick stworzył takie wydarzenie jak Pipeline Summit, aby wykreować środowisko, w którym zarówno on jak i polscy przedsiębiorcy mogliby nauczyć się strategii sprzedażowych od najlepszych ekspertów z całego świata.
Udało nam się zaprosić ekspertów z takich firm jak Google, LinkedIn czy Product Hunt, którzy do tej pory nie występowali dotychczas w Polsce. Będziemy mówić o strategiach i procesach, które doprowadziły te firmy do osiągnięcia wartości ponad miliarda dolarów. Jeśli polskie firmy i startupy będą w stanie wykorzystać 1% tej wiedzy, to będziemy w stanie powtórzyć te rezultaty i zobaczyć więcej polskich biznesów wartych 1 mld dolarów. To jest właśnie prawdziwy cel tego wydarzenia – globalna ekspansja polskich firm na takie rynki jak Dolina Krzemowa, Nowy Jork, Londyn czy Tel Aviw – mów Mick
Prelegenci którzy wystąpią na wydarzeniu pokonają łącznie 24 tys. km lecąc m.in. z Nowy Jork, San Francisco, Amsterdamu czy Dublina, aby podzielić się wiedzą z uczestnikami. Wiedzą o tym, jak realizować każdy z etapów sprzedaży począwszy od pozyskiwania leadów, poprzez konwersję aż po retencję. Wszystkie prezentacje będą opierały się na realnych przykładach z życia firm technologicznych.