Pozostało dni do spotkania

Digital Customer Journey, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce

Autor < Marek Cynowski >
12345 (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
W dzisiejszym świecie stykamy się z produktami zarówno w kanale cyfrowym jak i tradycyjnym, nie ma jasno postawionej granicy między kanałami komunikacji i sprzedaży, oczekiwania klientów są omnichannel. Marek opowie czym jest Digital Customer Journey. Pokaże też jak angażować klientów w wielu kanałach jednocześnie.


[tab:Prelegent]

 

Entuzjasta cyfrowej rewolucji, z zaangażowaniem tworzy i zarządza innowacjami konsumenckimi, koncentrując się na wykorzystaniu najnowszych trendów oraz technologii internetowych w osiąganiu celów biznesowych. W ostatnich latach odpowiadał za za eCommerce w Poczcie Polskiej, wcześniej związany z Groupon Polska.

[tab:Wideo]

Ten wpis umieszczono w kategorii Netcamp E-commerce 25.02.2016, Ostatnie spotkanie, Spotkania i otagowano jako , , Dodaj komentarz

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*
*

  • Praca IT w Szczecinie


    Praca IT w Szczecinie


  • Zobacz inspirujące wystąpienia z Netcampa