Serwis SprawnyMarketing.pl oraz firma MaxROY.com po raz drugi zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego. Tegoroczna edycja Search Marketing Week rusza 22 listopada w Warszawie.
Przez 5 dni 12 specjalistów poprowadzi 9 szkoleń z e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową, social media oraz pozycjonowanie stron internetowych. Dla naszych czytelników mamy specjalną 20% zniżkę na szkolenia. Wystarczy przy rejestracji podać kod rabatowy „9USk8jkF{a”.
Organizatorzy eventu szkoleniowego zaprosili do współpracy czołowych blogerów oraz wieloletnich praktyków e-marketingu. Wśród prelegentów są m.in. Jacek Gadzinowski, Maciej Budzich, Tomasz Karwatka, Przemek Modrzewski, Cezary Lech, Wojtek Kyciak, Bartosz Berliński.
Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:
- SEO i pozycjonowanie,
- PPC i Google AdWords,
- Użyteczność Stron Internetowych – Usability w ecommerce.
- Newslettery i E-Mail Marketing,
- Analityka internetowa – Google Analytics,
- Prowadzenie i promocja sklepów internetowych,
- Social Media i Facebook marketing.
Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej searchmarketingweek.com.
– Byliśmy bardzo pozytywie zaskoczeni frekwencją i zainteresowaniem ze strony uczestników pierwszej edycji szkoleń. Ponownie więc zaprosiliśmy do udziału w tym projekcie czołowych ekspertów z zakresu e-marketingu, którzy chcą dzielić się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Myślę, że Search Marketing Week jest doskonałą okazją do regularnych spotkań, wymiany wiedzy i integracji branży – powiedział Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.