Autor < Miłosz Wójcik >
Budowanie wzrostu liczby użytkowników jest niezwykle ważne, jednak bardzo często bywa tak, że im wyżej się wejdzie, z tym większej wysokości się spadnie. Szybki przyrost użytkowników bez przemyślanych działań mających na celu zachęcenie ich do powrotu do aplikacji może skończyć się bolesną klęską.
[tab:Prelegent]
Przedsiębiorca wierzący w to, że w Polsce można stworzyć globalny biznes. Współzałożyciel i dyrektor zarządzający Appchance – studia deweloperskiego tworzącego aplikacje mobilne m.in. dla L’Oreal, Allegro i o2. Obecnie rozwija dwa autorskie projekty: aplikację geolokalizacyjną Starpin oraz kreator aplikacji konferencyjnych Confrenz. W prowadzeniu biznesu za najważniejsze uważa darzenie ludzi zaufaniem, dawanie im pola do popełniania błędów oraz wymianę wiedzy pomiędzy pracownikami. Miłośnik sportu, zwłaszcza koszykówki.
[tab:Prezentacja]